.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دفاع فرماندار سوادكوه شمالي از استاندار ؛
آقاي عليپور " بهار را حس نكرديد " !
شمال نيوز: اکنون با فعالیت شبانه روزی ربیع فلاح و تیم مدیریت استان، آرامش نسبی سیاسی و اقتصادی در مازندران ایجاد شده و مشخص نیست چرا برخی در پی برهم زدن این آرامش اند. البته ایرادها و مشکلات کم نیست و حتی گاه همفكران وهمراهان دولت روحاني نیز نقدهایي جدی بر عملکردها دارند،

شمال نيوز: محمدرضا منصوریان، فرماندار سوادکوه شمالی- چند روزي است دو جريان بحران ساز زنجيره اي درمنطقه و درمجلس شوراي اسلامي، به موازات هم نسبت به عملكرد دولت تدبير واميد ونماينده دولت دراستان مي تازند.

هرچند مردم فهيم ما از رفتار و مقاصد اين افراد آگاه هستند، درپاسخ به آن دسته ازكساني که ساده لوحانه در دام اين هوچي گري ها مي افتند و تغييرمديرعالي دولت را دنبال مي كنند، بايد بگويم تاكنون اين گونه نبوده که استانداري كمترازدوسال ونيم دراستان حضور داشته باشد، به جزيك نفر.

دولت هاي گذشته اين قاعده را رعايت كردند؛ حتي در دولت مهرورز با آن که رئيس دولت نهم درسفر اول خود شخصآ دراستاديوم شهيد متقي ساري ازمردم پرسيد: اگرازاستاندارتان راضي نيستيد، او را به پاركينگ بفرستم، با توجه به پاسخ مثبت مردم، اما احمدی نژاد اين كار را نكرد .

علاوه بر این ها درطول مديريت استانداری، داشتيم كساني را كه چند روز اول هفته را درتهران بودند و آخرهرهفته به استان مي آمدند وبا زيركي خاصي كه همه مي دانيم، ملاقات حضوري با مردم را در مصلي ها برگزارمي كردند و با يك تير، چند نشان مي زدند! آن زمان برخی رسانه ها و چهره های سیاسی، اعتراضی نمی کردند؛ حال چرا دولت تدبير واميد بايد به اين راحتي كسي را که:ماه ها طول كشيد تا انتخاب شود

ازتجربه كافي مديريتي دربخش هاي مختلف نظام جمهوري اسلامي بهره مند است

ازمديران جهادي دوران هشت سال دفاع مقدس است

ازاقبال خوبي دردولت برخوردار است

خالصانه درطول هفته (نه فقط پنج شنبه وجمعه) در بیشتر برنامه های استان اعم از اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شركت مي كند و حتی برای دیدار با خانواده های شهدا وقت می گذارد تغییر دهد؟!

اکنون با فعالیت شبانه روزی ربیع فلاح و تیم مدیریت استان، آرامش نسبی سیاسی و اقتصادی در مازندران ایجاد شده و مشخص نیست چرا برخی در پی برهم زدن این آرامش اند. البته ایرادها و مشکلات کم نیست و حتی گاه همفكران وهمراهان دولت روحاني نیز نقدهایي جدی بر عملکردها دارند، اما نقد خیرخواهانه کجا و هدف گذاری های مغرضانه و برنامه ریزی شده کجا!

شايد اینان فراموش كردند، ربیع فلاح درچه شرايط سختي استان را تحويل گرفت. همان طوري كه درسطح ملي، دولت با خزانه خالي ومیليارد تومان بدهي به پيمانكاران و پروژه هاي نيمه كاره رها شده، روبه رو بود، استان هم با 2000 پروژه نيمه تمام وعدم تخصيص اعتبار به دلیل كسري بودجه در پايان سال 92 مواجه بود كه بيش از10هزارمیليارد ريال اعتبار نياز دارد تا بركالبد اين اجسام نيمه جان روحی دميده شود.

اکنون اگر گشايشي دركنار و گوشه استان درراه اندازي شركت ها وتوليدي هاي نيمه تعطيل رخ مي دهد و ضریب بودجه استان ارتقا می یابد و سرمایه به استان وارد می شود، فقط به خاطر درايت مدیريتي استانداراست.

حال نماینده ای كه بايد بيشتربه فكرحوزه انتخابيه خود باشد و بداند كلنگ بيمارستان كوچكي كه موجب خوشحالي مردم است، به چه سرنوشتي دچار شده، به جاي تذكر به خودش، حداقل برای سومین مرتبه مرتکب اشتباه محاسباتی می شود و بی دلیل و مدرک مسئولان استان را به درخواب زمستاني متهم مي كند؛ غافل ازاين كه خودش بهار را حس نكرده و به همراه گروهي بحران ساز، در مسير خدمت رساني دولت ونماينده اش دراستان مدام اختلال ايجاد مي كنند.

اینان حيف وميل شدن 1400 ميلياردي بنگاه هاي زود بازده را نمی بینند و نمي گويند چه كساني ازاين وام هاي بي برگشت بهره مند وكارخانه دارشدند!
این جماعت عدم موفقيت مديريت استان را مطرح مي كنند ، اما نمي گويند درآمدهاي نفتي سرسام آور گذشته چه حاصلي براي استان ما داشت وكدام پروژه چشم گير دراستان راه اندازي شد؟
نیز از وادادگي تيم مذاكره ياد مي كنند، اما نامه "فدايت شوم" و بی اثر ديگران به سران استكبار و بی برنامگی و اختلاس های کلان را فراموش مي كنند! برنامه ساختمان حافظيه را علم می كنند، اما سفر گروهي وخانوادگي دولت گذشته به نيويورك را به ياد نمي آوردند! سنگ کج و معوج هدفمند شدن يارانه ها را که خود در ایجاد این وضعیت دخیل بودند، نمی بینند، ولی به درايت دولت درتصميم به شيب نرم افزايش حامل هاي انرژي انتقاد می کنند!
راستی انتقاد به توزیع ناقص سبد كالا مهم تر است یا انتقاد از واگذاري شركت هاي دولتي به باند هاي ثروت قدرت و تولید بابک زنجانی ها و خاوری ها و مرتضوی ها؟! همه مي دانيم دوسوم مديران گذشته همچنان امور دولت يازدهم را دست دارند و دركنارمديران جديد، با درايت استاندار مشغول كارند، اما کسی به این مدارا و نرمش و صبوری نگاه نمی کند و برخی جریان های خاص سیاسی و رسانه ای، به همان یک سوم افراد منتسب به این دولت می تازند، انگار ابدا" انتخاباتی برگزار نشده است!

دوستان مخالف و منتقد، راه را اشتباهی طی می کنید و نتیجه آن را نیز خواهید دید. روش نقد و باریک بینی با آن چه شما در پیش گرفته اید تفاوت دارد. با این اقدام های حاشیه سازانه، افکار عمومی تنها متوجه یک نکته خواهند شد؛ این که: دل تان برای خود و منافع تان می سوزد، نه مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مهدی اکبری 5 ارديبهشت 1393
سلام وادب :
برادران وخواهران گرامی جای تاسف دارد که فراموش کنیم برای خدا ورضایت خلقش کار کنیم .این استاندار ویا حتی نماینده ها وحتی استانداران پیشین چقدر توانستن کارساز باشند ؟ باید به فکر استان و کشور بود .
شما که روشن فکر هستید چقدر کار کردید ؟ حال اینکه دوروغ ونفعیت طلبی سرلوح کلام وقلم نباشد بلکه حرکت به جلو وسعادت مردم وکشور را خواستن دستور کار ما باشد.
بله این استاندارهم نمی تواند کار کند چراکه ما باهم بودن را فراموش کردیم وبه دنبال منافع شخصی هستیم .
از روزی که جنگ تمام شد بعضی ها دنبال فلان بودند ومابقی به دنبال .. فکر این روزها را می کردید . مدتها فکرم این شد این ها که ادعای وطن دوستی واز همه مهم تر حافظ منافع ملی هستند پس چرا..؟؟؟؟
بیدار شوید : دکتر ، مهندس ، نخبه ، مخترع ، دانشجو، و.. بیدارشویم وبه یاد آوریم زمانی که انقلاب شد ودر پی آن جوانان بزرگ وپاکی را هدیه کرده ایم
بیدار شویم .
شهروند 5 ارديبهشت 1393
احسنت بالاخره یکی پیدا شد یه حرف حساب بزنه
کشور و تو 8 سال گذشته به قهقهرا بردند دوستان اصولگرا تو فکر مهره چینی تو ادارات بودند حالا تازه یادشون افتاد ملتی هم هستن که باید بهشون رسیدگی کرد
آقایان نماینده خواهشمندیم شما جیب مردم رو نزنین نمی خواین به نفع مردم کاری کنین
آقایون نماینده باید بدونین که شما در خوشبینانه ترین حالت ممکن نماینده 15 تا 20 درصد مردم هستین و هیچ وقت خودتون با منتخب اکثریت مردم مقایسه نکنین
نا شناس 5 ارديبهشت 1393
درود بر آقای منصوریان، فرماندار محترم سوادکوه شمالی
شیر مادرت حلالت، واقعا یکی بایستی جواب علیپور رو میداد
نماینده مردم بجای اینکه به فکر مشکلات شهرستان خودش باشه پا را از گلیمش بیشتر دراز میکنه
دمت گرم
نا شناس 5 ارديبهشت 1393
عجبا بر ما ملت ساده که از سر احتیاج گول فریادهای هل من ناصر شما را در شبهای انتخابات خوردیم و با دستان خود به اوج قدرت و مصدر تصمیم گیری نظام رساندیم که جایی بس بزرگ برای قواره کوچک شما بود افکاری کوچک و نگاهی کوتاه به منافع ملت و دولت . شما حتی برنامه ای برای چگونه آبادی منطقه تان ندارید حال دم از استان و کشور می زنید فکر ملی تحصیلات عالیه و بین المللی می خواهد که شما الحمدلله ندارید و شتابان در دقیقه 90 مجوز بادآورده از شورای نگهبان را خرج دنیای خود کردید و عاقبت تلف کردن وقت مردم را به فراموشی سپردید. و اما شما آقای فرماندار اشتباه گذشتگان را شما تکرار نکنید و دست از خلیفه کشی بردارید هنر خود را به عرصه ظهور بیاورید کمی متنانت و تحمل پیشه کنید و آتش بر خرمن مجلس و دولت نزنید بنا را بررفاقت و همدلی بگذارید دل خانواده شهدا خون است از این همه بی مبالاتی آن را خرج دعوای خویش نسازید بگذارید آنها به درد خود بسوزند م ع
نا شناس 6 ارديبهشت 1393
عجب چيزهايي مي شنويم فرماندار بياد از استاندار دفاع رسانه اي كند.
تدبیر.اعتدال.اصلاحات 6 ارديبهشت 1393
به این میگن فرماندار
فرماندار باید گوش به فرمان دولت و مافوق خودش باشد و از دولت حمایت کنند .نه مثل برخی فرمانداران دولت قبلی که هنوز در راس کار هستن و مستقیم از نمایندگان و ...خط میگیرند.
دورد بر فرماندار با جربزه ای که حمایت از دولت را در سر لوحه کار خود قرار می دهد.
اقای فلاح اقای یونسی اقای حسن نژاد عزیز
هر چه جلوتر رویم بیشتر متوجه میشوید که حداقل فرماندار ان و بخشداران باید همسو با دولت باشن.
مدیران ستادی استانداری باید همسو با دولت باشن.
تبارک ا...
علی 6 ارديبهشت 1393
اقای علیپور انشاالله در مجلس بعدی مردم امثال شما را انتخاب نخواهند کرد
پاسخ ها به این نظر
امير 6 ارديبهشت 1393
آقاي عليپور با پيگيري هايي كه در سطح حوزه استحفاظي دارند حتما در انتخابات بعدي با راي حداكثري راي اول را خواهند آورد
نا شناس 8 ارديبهشت 1393
واقعا همین طور است. علیپور کارش را دشوار کرد.
نا شناس 6 ارديبهشت 1393
آقاين اين ها را باب نكنيد به نفع نظام نيست
پاسخ ها به این نظر
سوسو 6 ارديبهشت 1393
بیخیال
نمایندگان اصولگرا امتحان خود را بعد پس دادن
در شرایط مساوی صد در صد بازنده خواهند بود.
نا شناس 6 ارديبهشت 1393
درود بر فرماندار فهیم و آزاده سوادکوه شمالی آقای منصوریان باید دولت مردان از منتخب مردم در ۲۴ خرداد۹۲ یعنی دکتر روحانی دفاع نمایند تا اقلیت ضعیف ولی انحصار طلب بدون رعایت ادب به منتخب مردم نتازند مرد
م میدانند مصائب هشت سال دولت قبلی تا پنجاه سال حل نمی شود
پاسخ ها به این نظر
عليزاده گان 6 ارديبهشت 1393
آقاي منصوريان عزيز كه اينچنين خبرساز داري ميشي و عليه نماينده موضع ميگيري من از هييچ كدام از دو تا نماينده دفاع نميكنم ولي اين دولت كه بدترين دولت از زمان بعد از انقلاب بود كه هيچ رزومه عملكردي مثبتي در اين چند ماهي كه گذشت نداشته است و فقط اكتفا كرده به سياست هاي خارجي كه آن هم به گفته ي مقام معظم رهبري كه به اين گفت و گو ها اميدي ندارم ، فقط آقايان دولتي دارند وقتشان را تلف ميكنند و مردم را به بازي ميگيرند به نظر من.
انشا ا... با همين منوال پيش برويد اولين دولت 4 ساله خواهيد بود و قطعا هم همينطور خواهد بود
جویبار 5 ارديبهشت 1393
سلام من یک خانم فوق لیسانس ریاضی محظم این دوره به نماینده دوره احمدی نزاد رای نمیدهم کسی باشه فکر اعتدال خط هاشمی روحانی خاتمی ولاغیر حداقل 90 رای هستم فقط بخاطرم به هرکی بکم رای میدهند
kamran 5 ارديبهشت 1393
ادیانی کجایی که ببینی کیا جاتو گزفتن دکتر؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها به این نظر
جعفر 8 ارديبهشت 1393
زنده باد دکتر ادیانی
نوزاد جعفری کیاکلا قایمشهرم 5 ارديبهشت 1393
حاجی علییور سلام کمتر مقابل دولت موضع بکیر داری ازچشم مردم می افتی دوره سختی برای انتخابات داری
نوزاد جعفری کیاکلا قایمشهرم 5 ارديبهشت 1393
حاجی علییور کمتر درمقابل دولت موضع بکیر دوره بهد انتخابات سختی داری ازجشم ما افتادی نظر مردم را نکاه کن
شهرام اطاقسرایی 5 ارديبهشت 1393
ای برادر محمودکفته من رفتم همه میکن خداپدرشو بیامورزد دراین اوضاع بقول بزرکان مهمانی 2400 نفردعوت می کنند به هرکدام 4 الی 5 سکه بهار میدن شوی لباس ارایش زشت زننده بابهاراحمدی نژاد که درحد حرف بود معانی دیکر حال اینجا نماینده دولت غیراز این حرفها مرد فعال بکذارید چندمدتی بشه اینقدر مامازندرانیها جای پای همدیکر جالی کردیم به کجا رسیدیم بعداین هم سال هنوز متوجه نشدیم این کاراها فایده ای نداره اکر این استان توکرمان واقع بود اون وقتش مسولان استان چکار می کردن برای یک بار دستت به دست هم بدین ببینید اونوقت دارای چه استانی خواهد شد جای امید قربانپور خالیه
نا شناس 6 ارديبهشت 1393
بارها گفته ایم افرادی امثال کمال علیپور همواره با هیاهو و جاروجنجال سعی در سرپوشگذاشتن ضعفهای خود دارند که در این محاسبات هم اشتباه کرده اند زیرا مردم ما فهیم تر از این حرفا هستند جناب علیپور برای احداث یک زیرگذر روستای خودتون که اونهم یک طرح همگانی:-) هست و در بیشترشهرها اجرا شد و یا درحال اجراست موند اید حال دارید از استاندار انتقاد میکنید؟ البته به نظر خودت حق داری چون استاندار زیر بار حرفات نمیره و نتونستی گزینه هاتو بکاری و عصبی و منفعل شده ای چقدر مردم ما مظلوم وهستند که شما وکیل اونایی؟
جاه طلب 6 ارديبهشت 1393
حتماً می گید این دیگه کیه پریده وسط گود. من جاه طلب بد شانسی هستم که اون یک ذره شانس آقای منصوریان را هم ندارم که با چندتا مقاله خودمو تو دل استاندار جا بکنم. البته اونقدر جاه طلب هستم که فرمانداری سوادکوه شمالی فسقلی شده که شامل اونور قائمشهر و شیرگاه و چندتا روستا میشه رو هم وزن خودم نبینم و با فرض چنین پیشنهادی به آن تن ندهم.
تو کفم که این آقای منصوریان که در دوره کشاورزیان برای خودش رئیس دفتر استانداری بود چرا در میان اینهمه شهرستان به این فسقلی رضایت داد و اونقدر جاه طلبی و منیت نداشت که متقاضی جایگاه بزرگتری باشد. ظاهرا همین مقدار پست اندک هم نیاز به دفاع از مافوق دارد تا ماندگار در آن محفوظ بماند.
جناب منصوریان شما اگر منطق آقای علیپور را قبول ندارید به بهانه آقای علیپور کل ناقدان به وضعیت استان واستانداری را به باد توهین نگیرید که مثلاً ثابت شود شما مدافع سینه چاک استاندار هستید. همین استاندار به خاطر همشهری گرایی هایشان به مصلحت خود ندید که از تجربیات شما در مسئولیت ریاست دفتری خود استفاده کند و شما را در محل تجربه تان بکارگیری نماید و به پاس مقالاتی که در دفاع از تیم استانداری نگاشتید تنها قابلیت شما را در فرمانداری سوادکوه شمالی دیدند و شما را همسنگ مدیر روابط عمومی استانداری قبلی قرار دادند.
حالا انشاء الله در تداوم مقالات دفاعی شما از استاندار محترم به رتبه های نزدیک تر به استاندار ارتقاء یافته تا از حصار تبعید محترمانه بیرون بیایید. ولی ناقدان را زیر پا لگدمال نکنید و به جای چشم فتنه چشم ناقد را کور نکنید.
جویباری 6 ارديبهشت 1393
درود بر نماینده شجاع جناب آقای علیپور نطق آتشین بسیار خوبی در مجلس داشته اید خیلی خوب به وظیفه نمایندگی خود عمل کردی دیگر نمایندگان مازندران یاد بگیرند مجلس جای گرفتن حق استان هست نه حوزه انتخابیه . این استاندار بازنشسته با معاونین بازنشسته و فرمانداران بازنشسته توانی برای کار ندارند که برنامه ای برای استان داشته باشند محکم صندلی هایشان را چسبیدند و سرگرم انتصابات هستند از بابل و بهشهر نه چیز دیگه ای .
نا شناس 6 ارديبهشت 1393
براي همديگه نوشابه باز مي كنند ببينيد مردم چي مي خواهند گراني ملت رو فلج كرده .
نا شناس 6 ارديبهشت 1393
فكر نكنم دولت تد بير و اميد گول مكر اين آدمهارو بخوره استاندار بايد با قدرت بايستد و به كارش ادامه دهد.
ضمنا بايد در انتخاب مديرانش نهايت دقت را داشته و همسو با دولت اقدام كند مديران قبلي رو تغيير بدهد تا كارها بهتر پيش برود و پشتوانه قوي تر هم داشته باشد.
نا شناس 6 ارديبهشت 1393
عليپور چي مي گي ،تو براي سوادكوه چه كردي ؟
پاسخ ها به این نظر
علی 6 ارديبهشت 1393
خدا پدرتو بیامرزه ، علیپور برای روستای خودش هیچ کاری نکرد چه برسه به سوادکوه ، برید بپرسید چند نفر از اهالی روستای خودش بهش رای دادند؟
نا شناس 5 ارديبهشت 1393
توی این اوضاعی هیچگونه پروژه جدیدی را دولت شروع نمیکند و سیاست های آن اتمام پروژه های نیمه کاره است اجرای زیر گذر متانکلا که یکی از خطر ساز ترین و حادثه خیز ترین نقاط منطقه بوده با پیشرفت فیزیکی بالغ بر 50 درصد در حال اجراست....
منصف باشیم و یه طرفه به قاضی نریم....
نا شناس 6 ارديبهشت 1393
درود بر فرماندار غیرت مند سوادکوه جناب آقای منصوریان احسنت و دستمریزاد .لازم بذکر است آقای علیپوراول بیاید مشکل اشتغال حوزه انتخابیه را حل کنه دخالت در عزل و نصب ها پیشکش ایشان باد .
محمدی 6 ارديبهشت 1393
قابل توجه یونسی و مدیران سیاسی استانداری
همه مي دانيم دوسوم مديران گذشته همچنان امور دولت يازدهم را دست دارند و دركنارمديران جديد، با درايت استاندار مشغول كارند، اما کسی به این مدارا و نرمش و صبوری نگاه نمی کند و برخی جریان های خاص سیاسی و رسانه ای، به همان یک سوم افراد منتسب به این دولت می تازند، انگار ابدا" انتخاباتی برگزار نشده است!
صبوری تا این حد در شان منزلت دولت اسلامی نیست.
محمد 6 ارديبهشت 1393
فرماندار که نون خور دولت است اون دفاع نکنه کی باید بکنه
نا شناس 6 ارديبهشت 1393
تاکی ،تاکجا، برای کی،چرا ،برای چی،اگر امکان دارد یه چند سالی به عقب برگرد ببین کی بودی ،چی شدی ،الان کی هستی و چی شدی ،....اگر واقعا شهر و مردم شهرخودتو ومناطق استحفاظی خودتو دوست داری بیا ببین مردم چه مشکلی دارن بیا بامردم بشین کنار مردم باش بااونا زندگی کنبرو از دولت برای عمران شهر خود بودجه بیار برو سر مایهگذار بیار برای تاسیس یه کار خانه در شهرک صنعتی ،به فکر بیکاری باش ،نه بفکر خاله زنگ بازی ...
گمنام 6 ارديبهشت 1393
درود بر فرماندار سوادکوه شمالی.خداروشکر یکی پیدا شده تا جوابی دندان شکن به این اقا بده.این اقا از روزی که نماینده شده فقط وفقط به فکر جابجایی مدیران ادارات بوده وهست.اقای علیپور وظیفه شما در مجلس چیز دیگریست.
نا شناس 6 ارديبهشت 1393
اي آقا جان.اگه بهت پست فرمانداري رو نميداد الان حرفات شنيدن داشت.شما چون سهمتو گرفتي معلومه كه بايد دفاع كني.تخريب دولت قبل دردي رو دوا نميكنه.آقاي رئيس جمهور با علم به اين موضوع دولت رو تحويل گرفت.اين استاندار كارش از پاركينگ هم گذشته.آقاي منصوريان يادت بياد تا قبل از اينكه فرمانداري رو بهت بدن چقدر مقاله هاي با موضوع نقد مينوشتي.كسي نگفت كه آقاي فلاح بيا استان رو تحويل بگير كه حالا فرماندارش مياد ازش دفاع ميكنه.به قول معروف بقال كه نميگه ماستم ترشه.اينقدر به هم نون قرض ندين.بايد قبول كنيد كه استاندار محترم واقعا ضعيفه و در حد استان شهيد پرور مازندران نيس.آقاي منصوريان دنبال مقاله قوي تر ازت بوديم نه دفاع از رئيست.
ساناز 6 ارديبهشت 1393
پاچه خواری واسه ماندن.....
نا شناس 6 ارديبهشت 1393
درود بر تو شیر مرد
علی 6 ارديبهشت 1393
آقای فرماندار حد خودت رو بشناس از سر خیر این دولت بجایی رسیدی!!!! یادمون نرفته که در دولت قبل با دمپایی پشت کامپیوتر مینشستی و برای دولت کامنتهای منفی میذاشتی؟ آقای منصوریان هنوز اخلاق تند شما در زمان رییس دفتری کشاورزیان یادمان هست مردم از شما میترسیدند برادر!!
حسین 6 ارديبهشت 1393
احسنت بر شماها که به فکر مردم هستید نه به فکر خودتان
بی نام 6 ارديبهشت 1393
آقای علیپورمنتقد تند دولت یازدهم،
آقای ادیانی سخنگوی انتخاباتی دولت نهم و دهم،
با سابقه ای که در ذهن مردم می ذارید و گذاشتید هیچ شانسی برای انتخابات آتی مجلس ندارید.
تجدید نظر کنیدPLZ
مهدی قربانی 6 ارديبهشت 1393
درود بر شما جناب آقای منصوریان عزیز بسیار درست و به جا نوشتید .
این دوستانی هم که کامنت اعتراضی میزارن مطمعنا از آماری که شما فرمودید اطلاع ندارند و یا حمایت کورکورانه از دولت قبل میکنند . این آقای نماینده انتظار داشت بوی بهار و با دولت آقای مشائی استشمام کنه واسه همین ناراحته ، بنده به نوبه خودم از حمایت به جای جنابعالی از استاندار محترم و دولت تدبر و امید متشکرم
در پناه حق


نا شناس 6 ارديبهشت 1393
اقاي فرماندار احسنت بر شما... حرف حق براي مخالفان تلخه
متعصب هم استانی -حق گو 6 ارديبهشت 1393
درددلی با نمایندگان شریف بپاخواسته از بطن همین روستاهای مازندران وسوادکوه و استاندارگرانقدر- قابل توجه دونماینده گرامی قبل و حال-عالی جنابان علیپور و حسینی-چهره های ملی شهرستان سوادکوه و استان و کشور و همچنین استانداران محترم قبلی و حال نمی دانم آیا اسم روستاهای پارسی و ممشی به گوشتان خورده یا خیر؟یقیننا جناب دکتر ادیانی و حسینی بله ...زیرا نشانه هایی از آن مناطق را به خود داشته و دارند.بنده فقط اشاره به دوران دفاع مقدس این دو روستای عالم پرور و شهیدپرور میکنم و بس نه قبل آن و نه بعد آن که چه مردمان وارسته. مذهبی. انقلابی و...که مردمان سراسر استان از اهالی این دو روستا در همه زمان به نیکی و ولایتمداری وتواضع و....یاد میکنند.جنابان نماینده و استاندار و فرمانداران خدوم و زحمتکش که فرمانداران گرامی به نوعی حرف دل این اهالی را میزدنند...آیا نمی دانید که این روستاهای کوچک و کم خانوار پارسی و ممشی در طول دوران دفاع مقدس چه جانفشانیهای کردند-البته تمامی روستاهاو مردم شریف شهرستان سوادکوه و استان شهید پرور مان در رکاب ولایت بودن و هستند.شیران سوادکوه از امثال این روستاها برخواستند و طی پیامی بصورت گردانی عازم میشدند(به مانند گردان کمیل)در عملیات فتح فاو و دفاع از وطن میکردند که این همه ایثارگر-آزاده-جانباز و حتی مستنداست که این دو روستا در شهرستان سوادکوه با کمترین خانوار بیشترین شهدا را تقدیم نظام سرافراز ج.ا.ایران نمودندهمچون روستای ازباران شهرستان فریدونکنار که حتما بنده وسایر ین از آن مطلع هستیم-این روستاها این امکانات بسیار بسیار اندک که نمایندگان میدانند -استاندار محترم میداند-فرماندار ان خدوم میدانند کجا ؟و روستای ازباران کجا ؟حق مردم ولایی تمام استانمان حتی ازباران بجاو بحقه- ولی نماینده محترم واستاندار گرامی...؟؟؟-روستای ممشی زادگاه سردارسر لشکر شجاع وخستگی ناپذیر-افتخار کشوری-سردار ملی و استانی که در جاهای مختلف بیشتر رسانه ها و سایتها خواندم که با این سن کم در 22سالگی فرماندهی عارف و گمنام که در تمامی دوران دفاع مقدس بمدت 2560روز با خانواده در جنگ حضور داشت-و از تئورئسئن جنگ و فاتح شلمچه لقبش میدادنندبا آن تئوری آزاد سازی شلمچه در عملیات بیت المقدس 7- در دوران دفاع مقدس بود.یا روستای پارسی همچو سردار علی اکبر بخشیان و سایر شهدای والامقام این دو روستا فاقد حتی امکانات اولیه که نمیشود بیان نمود.چرا که جنابان نماینده در زمان انتخابات حضورشان در این دوروستا ملموس و محسوس است...خصوصا جناب حسینی که خاک آن دو خطه مبارک و آن جاده بسیار.....بسیار ؟؟؟؟؟به بدنه ماشین و ......نمایندگان عزیز دیگر خورده.....حتما در کنار دانش آموزان نخبه این دو روستا نمایندگان واستانداروسایر.....نشسته اندو حرف دل این روستا نشینان را گوش فرا داده اند؟ فکر نکنم ؟چرا که فاقد حتی مدرسه ابتدائیست...شاید به حرف دل جوانان این دو روستا که از تربیت دهندگان قهرمانان ورزشی کشور در تمامی رشته ها را دارا هستند با خبرند؟فکر نکنم؟چرا که فاقدحتی یک زمین ورزشی وامکانات اندکو ناچیز ورزشی اند....در پایان خدمت نمایندگان محترم فعلی و بعدی عرض کنم به واله به تمام مردم استان-شهرستان خصوصااین دو روستا از لحاظ خدمت جناب علیپور و سایر مسئولین استانی و شهرستانی بدهکاریم-بدهکار....شهدا شرمنده شمائیم.تا سال قبل خدا رحمت کند پدر سردار کمیل رو امین مردم شریف سوادکوه و زیراب را که با پیگیری کارهای شهرستانی در کنار مسئولین شهرستانی بفرموده اگثر مسئولین شهرستان که در کارهای خیر و عام المنفعه دستی در کار خیر داشتند توانستند باهمت مسئولین و اهالی محل کار اسفالت روستای ممشی را بعد چندین سال به اتمام برسانند.عرض کنم نمایندگان محترماستان و شهرستانها محور هراز و فیروز کوه و سایر راههای مواصلاتی استان هر روز دارد حادثه پیش میآیدو قربانی میگیرد ولی خبر از اتمام پروژه جاده ای این محورها نیست-البته خبرها و قو لهایی شنیده شد مبنی بر اتمام آن...انشااله-تنها منبع درآمدی مردم شریف سوادکوه و حومه شرکت ذغال سنگ البرز مرکزی و تونلهای خوابیده شده پر از ذخائر عظیم ذغال سنگ و کارخانه کک سازی در راستای اشتغال این جوانان برومند منطقه منتظر نگاههای مثبت شما نمایندگان و استاندار و فرمانداران سوادکوه بزرگ وشمالی میباشد -به امید یک فردای با نشاط و پر طراوت بهاری در سرزمین و خطه مبارک استان مازندران و سوادکوه عالم پرور -جناب حاج عباس رمدانی عزیز حرفهای دل این متعصب حقگو مه استانیت را درج بفرما- باسپاس و تقدیرفراوان.
نفتي 6 ارديبهشت 1393
با سلام وقتي راننده كاميون دوران اقاي طاهايي فرماندار ميشه بايستي از استاندار دفاع كنه اما اقاي منصوريان چگونه ميخواهي جواب خدا را با اين دروغ بزرگت بدهي استانداري كه صبح براي جلسه به تهران ميرفت و بعد از ظهر به استان برميگشت راچگونه اينگونه جلو ميدهي كه نصف هفته در تهران بود؟!
میاری 6 ارديبهشت 1393
احسنت آقای علیپور با اون نطق آتشین شما در مجلس دیگر نماینده های استان بیاموزید از اقای علیپور سهم خواهی رو از داخل مجلس بکنید نه در حوزه انتخابیه خود.
سمیه 6 ارديبهشت 1393
آفرین علیپور خیلی خوبه
فرمانده 6 ارديبهشت 1393
شمارابخدایکی به من صوری ان بگه پاچه خاری 4بخشه اما توچنان غلیظ عمل کردی که کردیش 8بخش.داداش من صوری ان تورابخدااینجوربخودت فشارنیار... میشی ها.شادزی جیییییگر.
ناشناس 6 ارديبهشت 1393
عليپور چون افراد مد نظرش براي فرماندار ي رد شدن حالا شده مخالف اگه اونا ميشدند ميشد موافق
خلیل 6 ارديبهشت 1393
آقای فرماندار ذغال سنگ البرز مرکزی در زمان کدام دولت نابود شد؟
نساجی مازندران و بهشر و چو خا ساری در زمان کدام دولت به یغما رفت؟
شهرک ذغال سنگ کیاسر در زمان کدام دولت به بها یک ساختمان به فروش رفت؟
آقای فرماندار با این سن بالا یک کمی با خدا فکر کن شاید هیچ وقت فرصت فکر کردن پیدا نکنی؟
کارخانه سیمان نکا در کدام دولت به ظرفیت تولید بالایی رسید و بخش عمده ای از بیکاری نکا را حل کرد.
کارخانه سیمان کیاسر در دوره کدام دولت ساخته شد.
در زمان کدام دولت اتفاق افتادکه مازندران چهار دانشگاه دولتی در آن علاوه بر دانشگاه مازندران دایر شد.
اگر در مازندران کاری نتوانست انجام شود نه اینکه دولت گذشته نخواست انجام دهد ، امسال شما ها یکی از مانع های جدی انجام کار بودید.
نا شناس 5 ارديبهشت 1393
درود بر شما فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی

ستاد سیمرغ
شهروند ساروی 5 ارديبهشت 1393
جای بسی سوال و تعجب است که این مدیران در رأس امور قرار میگیرند....
مدیرانی که سالها و سالها به دنبال منصب منتهی به قدرت بودند و آرزو بر دل داشتند....
چطور نماینده ای که دارای مصونیت می باشد توسط یک نیروی جزء زیر سوال قرار میگیرد؟؟؟؟
این کدام تدبیر است؟؟؟ آیا این موج امید است؟؟؟؟
با شناختی که از فرماندار .......محترم سوادکوه شمالی دارم، از ذهن بدور است که این سخنان از ایشان باشد....
مطمئنم که ایشان برای بیان این سخنان بسیار بزرگ ، بسیار کوچک هستند...
واقعا استاندار محجوب ما چطور اجازه میده که برخی از افراد در حیطه استان جولان بدن...
چرا استاندار ما نمیتونه برخی از معاونین خودشو کنترل کنه...
ما زمان انتخابات به امید فضای آروم و سرشار از شادی در استان فعالیت کردیم، آقای فلاح عزیز چرا شما استان رو از دست دادی؟؟؟ چرا کاری نمیکنی؟؟؟
امیدوارم دوستان ما در وزارت کشور به داد استان و آقثای فلاح برسن....
امیر 5 ارديبهشت 1393
تدبیر یعنی: تنبیه کم‌مصرف‌ها و تشویق پر‌مصرف‌ها
نا شناس 5 ارديبهشت 1393
نماينده اين دور ما انشااله حاج اصغر گرزين
پاسخ ها به این نظر
عصباني 7 ارديبهشت 1393
تو هم تو اين زمان داري ميگي گرزين مگر پيام بازرگاني هستي كه يه دفعه ميپري وسط
حسین 5 ارديبهشت 1393
جناب آقای فرماندار سلام

چطور جنابعالی بخشدار خودت را کنترل نمی کنید وموجب بر هم زدن منطقه

در سوادکوه ورسک (موضوع دهیار ورسک ) را بر کنار میکند توقع جنابعالی با

عنوان یک مدیر سیاسی در منطقه حمایت از استاندار است !!!!!!

نا شناس 5 ارديبهشت 1393
جناب اقای علیپور چرا حنجره حودت را بدرد میاورید مثل بعضی از همکارانت برو دنبال دلالی و کار چاق کنی برای بعضی از سرمایه گذاران ورشکسته وام جور کنید وسهم خودتان را بگیرید .آقای علیپور حرف زدن برای دفاع از این مردم هزینه دارد تخریب میشوید فحش و ناسزا به شما می گویند .برو در ییلاق خوش آب هوا سوادکوه برای خودت ویلا بساز چه کار به این کارها دارید برادر .
افرا 6 ارديبهشت 1393
آقای علی ، تو که از دمپایی آقای منصوریان نوشتی حتما بخش قابل توجهی از لفت و لیس های کمال علیپور بهت رسیده . کمال علیپور دفعه قبل با پول قالیباف نماینده شد ، این بار دنبال پول جبهه پایداریه . ولی افسوس که ما بچه های قائم شهر برنامه داریم براش . به نفع خودشه که کاندیدا نشه . از ما گفتن بود
دوست 6 ارديبهشت 1393
جناب آقای منصوری یان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؛
حضرتعالی بعنوان فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی منصوب شدید. جهت استحضار شما باید بگویم که فرماندار نفر اول اجرایی، سیاسی و رئیس شورای تامین و در یک کلام نماینده عالی دولت در یک شهرستان است، لذا شان و جایگاه فرماندار اجل اینگونه مسائل است که با زیر پا گذاشتن حرمت نماینده و وکیل مردم در مجلس شورای اسلامی، هرگونه نسبت ناروا و ناثواب را به وی نسبت دهد. شما نماینده با واسطه دولت در شهرستان هستید لیکن آقای علیپور و دیگر نماینده شهرستان، منتخب و نماینده بی واسطه مردم در مجلس شورای اسلامی می باشد که به گفته امام راحل (ره) راس امور عصاره فضائل ملت می باشد. اینگونه رفتارها از سوی جنابعالی نه تنها در شان و جایگاه شما بعنوان فرماندار نیست که باعث سوء تعبیرها علیه شما خواهد شد. نماینده مجلس برحسب وظیفه قانونی و طبق اصلی از اصول قانون اساسی انتقاداتی را به عملکرد استاندار بعنوان یک مسئول اجرایی دارد و استاندار نیز می بایست پاسخگوی عملکرد خویش باشد تا مردم قضاوت کنند، اما رفتارهای نسنجیده و مجیزگویانه شما و برخی دیگر مانع پاسخ گویی استاندار و مجموعه استانداری و اصلاح امور می گردد. چرا آقای استاندار در مقام دفاع از جایگاه استاندار مازندران برنامه های خود را ارائه نمی دهد و نقد این نماینده محترم را که در چندین نوبت تکرار شده به صورت دسته بندی شده پاسخ نمی گوید. البته دخالت های ناصحیح حضرتعالی و برخی مانند شما سبب می شود که استاندار محترم و استانداری خود را پشت افرادی همچون شما پنهان کنند و به اصطلاح از جنابعالی استفاده ابزرای نمایند. در جریان برف غرب مازندران آقای علیپور میزان خسارت را بالغ بر 800 میلیون پیش بینی کنند ولی آقایب نوبخت معاون رئیس جمهور محترم این خسارت را 400 میلیون عنوان کردندو این پیش بینی آقای نوبخت با اطلاعات و آمار استانداری محترم و استاندار گرامی صورت گرفت و پس از مدتی در روز افتتاح پروژه گازرسانی برخی روستاها که بنظرم در تنکابن بوده، آقای استاندار این خسارت را بالغ بر 880 میلیون عنوان کردند. اما در همان زمان که آقای علیپور خسارت را بالغ بر 800 میلیون عنوان کردند استانداری بجهت مقابله با این نماینده مجلس خسارت برف را 400 میلیون ذکر کرد. اگر بگویید اینگونه نیست پس استانداری بی برنامه و بسیار ضعیف است. در هر صورت نشان دهنده صحت انتقادات مهندس علیپور و ضعف استاندار محترم و تیم همراه ایشان در استانداری می باشد. ظاهرا شما و گروه حاکم بر امور اجرایی دولت تدبیر و امید در استانداری، یک نماینده مطیع و سر به راه را می خواهید که توسط استانداری مدیریت شود. اگر نماینده ای اینگونه باشد وای بر آن حوزه انتخابیه. مگر نه اینکه طبق فرمایش حضرت آقا رای مردم حق الناس است؛ لذا هرکس که این را نیز کسب میکند و مورد اطمینان و اعتماد مردم قرار می گیرد وظیفه ای سنگین تر دارد و می بایست از این رای صیانت کند که آقای علیپور این صیانت را انجام می دهد هرچند که مورد هجمه های ناجوانمردانه ای از سوی امثال شما قرار می گیرد. امیدوارم رویه خود را تغییر دهید و کار بزرگان را به خودشان واگذار کنید.
حسین 6 ارديبهشت 1393
همچنان دارم فکر میکنم کجای کامنت من خار داشت که اونجا گیر کرد تاییدش نکردی!!!!
محمدی 6 ارديبهشت 1393
محمدی
زمانی که امثال مطهریها در مقابل دولت آقای احمدی نژاد تمام قد ایستاده بود ندمورد تشویق همین جماعتی بود که امروز انتقاد آقای علیپور را بر نمی تابنند چطور شد حالا فریاد وامصیبتا سر میدهند در عجب وحیرتم .مگر یادتان رفته است روزی رئیس جمهور این مملکت را تا مر ز استیضاح برده بودند قهرمان لقب گرفته اند حالا چطور شده است همه نگران شدند . در این میان فرماندار سوادکوه شمالی که روزگاری نه چندان دور منتعقد سر سخت و بی انصافی برای دولت گذشته بود واز توهین به دولت گذشته ابائی نداشته ودراستانداری با دمپایی حضور می یافت واز امکانات استانداری برعلیه دولت استفاده میکرد لب به سخن گشوده و بر علیه نماینده این ملت در سایت.......... مطلب می نویسد .مگر با
تهدید ارعاب وتوهین میشود دهان منتقدین را بست .
حرفهای علیپور حرف این ملت بود ملتی که 33سال تمام قد از حیثت خود دفاع کردند .آنقدر در این دولت تدبیر و امید اقتتدار این ملت را تنزل دادند که سفیر دولت تدبیر وامید را به کشور آمریکا راندادند این همه از مذاکره دم زدند اما هرروز امریکا گستاختر میشود ومارا تهدید نظامی میکند مراکز هسته ی ما را بستند و از حول حلیم افتادن تودیگ که یکی از کارشناسان سیاسی آمریکا گقته است ایرا ن زودتر از موعد مقرر فعالیت هسته خود را تعطیل کرده است .اما دراین میان هیچ سودی به این ملت نرسیده است .
اگر امثال آقای منصوریان فرماندار سوادکوه شمالی اینگونه از انتقاد یک نماینده بر آشفته می شوند و ناشیانه در قامت دفاع از استاندار قد علم می کنند مشکل کار کجاست .اگر به خاطر انتقاد یک نماینده از دولت یک عده ی با چراغ سبز مئسولین استان و.................................... اشکال کار در کجاست.متاسفانه همه این عزیزانی که اینگونه از انتقاد یک نماینده بر آشفته شدند روزگاری نه چندان دور دولت گذشته را زیر و زبر می کردند اما حالا انتظار یک انتقاد کوچک را هم تحمل نمی کنند ومتاسفانه همین آقایون نظام مارا متهم به تقلب در انتخابات کرده بودند و 8ماه تهران را را دچار آشوب و نا فرمانی مدنی کرده بودند . به منصوریان و هم کیشان محترمش پیشنهاد می کنم یک مروری بر مطالب و مصاحبه های گذشته خود شان داشته باشندو بعد اینگونه سخن برانند شاید شمایان فراموش کرده باشید اما مردم ما هر گز فراموش نخواهند کرد .
حسن 6 ارديبهشت 1393
درود بر آقاي علي پور
آقاي فرماندار بنزين سهميه يعني بنزين فقرا 70 در صد گران شد بنزين متمولين 40 ذدر صد عجب تدبيري ؟
سبد كالا براي اغنيا ، فقرا و روستايي مظلوم بي بهره از سبد كالا ( گرچه شانس آوردند و اجناس بنجل را نگرفتن)
آقاي فرماندار چرا چنين شتابان كمي آهسته كه مرگ نزديك و فرصت كم؟
قائمشهری 6 ارديبهشت 1393
سراپا اگر زرد و پژمرده ايم
ولي دل به پاييز نسپرده ايم
چو گلدان خالي لب پنجره
پر از خاطرات ترك خورده ايم

اگر داغ دل بود ما ديده ايم
اگر خون دل بود ما خورده ايم
اگر دل دليل است آورده ايم
اگر داغ شرط است ما برده ايم

اگر دشنه ي دشمنان گردنيم
اگر خنجر دوستان برده ايم
گواهي بخواهيد اينك گواه
همين زخم هايي كه نشمرده ايم

گواهي بخواهيد اينك گواه
همين زخم هايي كه نشمرده ايم
دلي سربلند و سري سر به زير
از اين دست عمري به سر برده ايم//////////////////درودبر مهندس کمال علیپور نماینده شجاع و مردمی
م-ن 6 ارديبهشت 1393
اونی که توی دریا غرق میشود دنبال تخته باره میکرد و علیبور دنبال هادی حسینی
نا شناس 6 ارديبهشت 1393
سلام آقای فرماندار آگاه باش که سوادکوه شمالی شهر رادمردان وشیران است اگر بار دیگر چنین اظهار نظر بی تدبیر وبی خرد داشته باشی مطئمن باش شرایط سختی راسپری خواهید نمود به جای پاسخ به نماینده مردم کمی قانون می خواندی تاآگاه شوی که نماینده چه وظیفه ای درقبال نماینده بودنش دارد و بجای پاسخ به علیپورها اندیشه می کردی برای سوادکوه شمالی مان چه باید کرد.
نا شناس 6 ارديبهشت 1393
نمي دانم!!!!!!!!!!! شايد من هم منصوب استاندار بودم همانند جناب منصوريان از ايشان دفاع مي كردم. من هم چشم هاايم را به روي بعضي مسائل مي بستم.
روح 6 ارديبهشت 1393
روح
اولا : در علم حقوق اداری اصل بر تفکیک قوا و استقلال نسبی قواست
ثانیا : بر اساس حقوق اداری استاندار و مجموعه وزارت کشور مجری سیاستهای عمومی دولت است .
ثالثا :وظیفه نمیاینده مجلس وضع قانون و آنهم قانونگذاری از نوع خوب است و قوه مجریه مسولیت اجرای قانون را بر عهده دارد و کار مجلس درست است که نظارتی است ولی بفرمایید در کجای قانون اساسی و عادی آمده است که نماینده حتی بر عزل و نصب مشاورین باید نظارت و دخالت داشته باشد؟
رابعا:وظیفه نماینده مجلیس تعیین فرماندار و استادار و مدیرکل نیست کما اینکه اینک رویه و مشی شده است .
خامسا : عزل برخی فرمانداران که مغایر با سیاست عمومی دولت هستند حق طبیعی و اساسی استاندار است و اصرار برخی از نمایندگان برابقای آنان توقعی است نابجا و مقاومت و دفاع استاندار محترم کاملا بجاست .
سادسا : از همه مهمتر بنده یک حقوقدان هستم در کجای قاون اساسی و حقوق عمومی آمده استاندار و وزیر کشور باید به نماینده پاسخ دهد سوال حق نماینده است درست, ولی مداخله بنحوی که مانع کار بشن در کجای قانون آمده
سادسآ:قیامتی است و .. آیا استاندار دولت حامی شما بود چنین برخورد میکردین؟
سابعا: دوست دارم با شما آشنا شوم من شاگرد و شما استاد بنده در یک کلاس درس باهم در مورد حدود و اختیارات مجلس و دولت و تفکیک قوا در کلاس درس حقوق اساسی گفتمانی داشته باشیم /

مازندران 6 ارديبهشت 1393
آقای فرماندار بایستی چنین صحبت کنید فکر کردید حسینی نماینده مجلس و احسانی معاون برنامه ریزی پشتبیان تو هستند وقتی بودجه کل استان به دست سوادکوهیها افتاده الان بودجه استان یک طرف هادی حسینی یک طرف جای تعجب دارد که نمایندگان استان سکوت کردند اعتبارات حوادث صرف منطقه سوادکوه شده استخدامیها و انتصاب و پستها در استان توسط حسینی انجام شده پس مردان توانمند ما در نقاط استان مخصوصا مرکز سرشا بی کلاه مانده است فرماندار حق ندارد در رسانه مجازی بیانه بر علیه نماینده مجلس صحبت کنند این یک اشوب است رئدپیس شورای تامین شهرستان خود باعث اختلاف بین دو انتخابیه شده است پس سازمان بازرسی استان کجای این ماجرا هستند که جلوی فرماندار جنجالی را بگیرد
مصطفی 6 ارديبهشت 1393
جناب فرماندار، احداث بیمارستان آیا وظیفه جناب علیپور است یا شماهایی که تحت عنوان نماینده برتر دولت فقط در ساختمان فرمانداری شده اید مسئول تشریفات و پذیرایی دوستان و عزیزانی که از مسیر تهران خسته از راه می رسند و باید در ساختمان فرمانداری شیرگاه به احسن الحال پذیرایی گردند. خوب است زحمتی به خودتان بدهید و زمینی که علیپور بارها بابت احداث بیمارستان تا پای قراردادش رفته است را بازپس گیرید. مطمئن باشید علیپور بیش از شما به حال دیار و منطقه خودش دل می سوزاند و به همین سبب بارها وزیر و معاونینش را به منطقه کشانیده است.
رضا 6 ارديبهشت 1393
هردو خیلی بچه اند وکوته فکر .متاسفیم فقط
نا شناس 6 ارديبهشت 1393
آقاي فرماندار ريىس شما دوتا جمله نميتونه بگه اصلا اين كاره نيست چه حمايت ...اي بس كنيد استان ازاين ضعف مديريت دراستانداري رو به فناست خودتان به خواب ميزنين يا واقعأ خوابيد واقعآ بايد براي شما تأسف خورد بچه ده ساله ضعف جناب استاندار راميفهمد البته كسي خواب است مي شود بيدار كرد ام كسي كه مثل شما خودرا به خواب زده نمي شود
نا شناس 7 ارديبهشت 1393
تدبير يعني با ارامش ومتانت طوري عمل كرد كه حسودان و بدخواهان دولت كلافه بشن
نا شناس 7 ارديبهشت 1393
آقاي عليپور آيا از خودتان سوال كرديد شان و رتبه يك وكيل مردم به عنوان نماينده مجلس چيست؟؟ كه اين گونه استاندار بيچاره رو مورد هجمه قرار بديد؟؟
نا شناس 7 ارديبهشت 1393
آقاي نماينده امسال سال فرهنگ و اقتصاده توپيدن شما به استاندار فلاح در راستاي كدومشونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 7 ارديبهشت 1393
عليپور دنبال چيه؟؟؟ خودي نشون بده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 7 ارديبهشت 1393
اقای فرماندار از خلق خدا نمی ترسی از خدا بترس
سیاوش 7 ارديبهشت 1393
سلام شمال نیوز تاکی ازحقایق ارسالی سانسور هی سانسور شنیدی که زمستون میره روسیاهی برای ذغاله و..........
نا شناس 7 ارديبهشت 1393
واقعا شرم اوره یک فرماندار بیاد نماینده مردم یک شهرستان پهناوری رو اهانت کنه
اصلاح طلب 8 ارديبهشت 1393
نمی توان این کار علیپور را خرده گرفت چون تمام تفکرش همین است.
نا شناس 8 ارديبهشت 1393
آقای علیپور عزیز ای کاش از گروه مشورتی ات در تهران و استاد خوش قلم حیدری کمک میگرفتی تا اوضاع اینگونه خراب نمیشد.
لطیفی شیرگاه 8 ارديبهشت 1393
آقای علیپور آیا شما اطمینان دارید به حرفهایتان؟

بعید میدانم که این حرفها صحیح باشد. زیرا واقعا همه در تلاشند برای ارتقاع شهرستان بخصوص در بخش علمی و فرهنگی
نا شناس 8 ارديبهشت 1393
مرحبا بر اقای علیپور گرامی نماینده محبوب شهرستان پهناور و بزرگ سوادکوه
خناثان بدانند که بی ادبی و اهانت به نماینده مردم این شهرستان تاریخی بی پاسخ نخواهد ماند
صادق آل احمد 9 ارديبهشت 1393
من فکر می‌کنم اینجا محل کامنت نمایندگان و کاندیداهای احتمالی مجلس هست. پس من حرفی نمی‌زنم. چون نمی‌خوام تو این حوزه انتخابیه کاندیدا بشم!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.222 seconds.